W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Galerie zdjęć

więcej galerii

Otrzymaliśmy dotację na likwidację azbestu z terenu Gminy Miasto Włocławek środowisko

Logotyp Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu

W dniu 15.09.2021 Prezydent Miasta Włocławek, dr Marek Wojtkowski podpisał Umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu na dotację w ramach programu priorytetowego „Ogólnopolski Program Finansowania Usuwania Wyrobów Zawierających Azbest”.  

Środki na realizację Programu w latach 2022-2023 wynoszą 135 tys. zł, gdzie wkład miasta stanowić będzie kwota 81 tys. zł, a dotacja z WFOŚiGW 54 tys. zł. Według założeń, wysokość tych  środków finansowych, przyczyni się do usunięcia, w latach 2022 – 2023,   ok. 190 ton wyrobów zawierających azbest.

Gmina, jako beneficjent końcowy Programu, zobowiązany jest do przyjęcia wniosku o usunięcie odpadów zawierających azbest od każdego właściciela lub posiadacza obiektu budowlanego, w którym znajdują się wyroby azbestowe, do wyczerpania środków, pochodzących z dofinansowania oraz środków własnych.

Facebook