W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij

Galerie zdjęć

więcej galerii

Oto propozycje „Lokalnego produktu” rewitalizacja

Komisja konkursowa oceniła trzy zgłoszone propozycje i zakwalifikowała je do dalszego etapu jakim będzie głosowanie online w dniach od 3.11 do 17.11.2021 r. 

A już od dziś, tj. od 14 października do 2 listopada 2021 r. przedsiębiorcy ubiegający się o tytuł „Lokalny Produkt” oraz nagrodę finansową w wysokości 29 500 zł mają czas na przygotowanie i zaprezentowanie mieszkańcom swoich propozycji oraz prototypów. 

O tytuł „Lokalnego produktu” ubiegają się:

Kawa po kujawsku „Bohma” 

– propozycja Restauracji „Dziedziniec” mieszczącej się przy Placu Wolności 20. Jest to propozycja niepowtarzalnej okazji przeniesienia się w czasie do dawnego Włocławka pachnącego kawą zbożową, gdyż proponowana kawa stanowić będzie autorską mieszankę kawy zbożowej oraz Robusty i Arabiki. Klienci restauracji będą mogli raczyć się napojem w wersji mlecznej, kofeinowej oraz bezkofeinowej podawanej w tradycyjnej fajansowej filiżance.

Poduszka Fajansowa 

– propozycja firmy Arwena z ul. 3 Maja 9 znanej mieszkańcom pod szyldem „Jelonek Decor”. Wg zgłaszającego propozycja produkcji „fajansowej poduszki” jest swoistym sposobem na połączenie nowoczesnego produktu z włocławską lokalną tożsamością – grafiką fajansowej róży. Poduszka planowo zostanie wykonana z wysokogatunkowego velvetu na zasadzie nadruku na materiale oraz haftu – mającego na celu zaznaczenie i uwypuklenie poszczególnych płatków kwiatu róży fajansowej. Zgłaszający deklaruje możliwość produkcji pod indywidualne zamówienia – z naniesieniem dodatkowego haftu z nazwą, logiem firmy  czy też imieniem. Wymiary proponowanego produktu to ok 40x40 cm. 

Trójkątna zakładka 

– propozycja firmy Tymomania z ul. 3 Maja 9. Zgodnie z zapisami zgłoszenia do konkursu deklarowana propozycja ułatwiać ma częste sięganie po książkę, która odkładana będzie na ozdobiony zgodnie z życzeniem klienta specyficzny wykonany z drewna sosnowego trójkąt. Zgłaszający proponuje wykonanie malunku bądź laserowego graweru napisu „Włocławek”, grafiki kojarzącej się z miejskimi zabytkami i charakterystycznymi miejscami jak np. katedra włocławska, most im. E. śmigłego Rydza lub fajansowymi kwiatami. 

Przypomnijmy: celem konkursu jest wyłonienie produktu najlepszego jakościowo, najciekawszego, oryginalnego i nowego pod względem wzornictwa, formy, sposobu prezentacji i dostępności, a jednocześnie związanego z tradycją i kulturą Włocławka oraz Śródmieścia. 

Wymogiem koniecznym zgłoszenia się w tej edycji konkursu było spełnienie warunku, by zaproponowany w konkursie produkt lub usługa były nowe, tj. wymyślone przez przedsiębiorców z obszaru rewitalizacji. Uczestnikami konkursu mogą być tylko przedsiębiorcy, którzy posiadają tytuł prawny do lokalu położonego w obszarze rewitalizacji miasta Włocławek i prowadzą tam działalność gospodarczą. 

3 listopada 2021 r. na stronie wloclawek.pl ruszy głosowanie online. Na wyłonienie zwycięzcy internauci będą mieli czas do 17 listopada 2021 r. – będzie to ostatni dzień głosowania. 

Zwycięzcę konkursu poznamy do 1 grudnia 2021 roku. 

Miasto przewidziało 3 edycje Konkursu na „Lokalny produkt”. Konkurs realizowany jest w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Włocławek na lata 2018 – 2028.

Facebook