Urząd Miasta Włocławek

Zasady zamieszczania informacji do Kalendarium wydarzeń

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Dodawanie imprez, wydarzeń do kalendarza możliwe jest poprzez wysłanie przez organizatora na adres: kultura@um.wloclawek.pl następujących informacji:


  • tytuł imprezy, wydarzenia,
  • opis imprezy,
  • dane organizatora (imię, nazwisko, nazwa instytucji, organizacji, firmy itp.),
  • termin i czas trwania imprezy (data, godzina rozpoczęcia i zakończenia),
  • miejsce imprezy,
  • telefon kontaktowy,
  • e-mail lub strona www.

Informacja  przesłana  przez organizatora zostanie opublikowana po weryfikacji. Organizator otrzyma informację zwrotną drogą e-mailową.

Przesłanie informacji jest równoznaczne ze zgodą na bezpłatne jej wykorzystanie oraz posiadaniem pełni praw do jej rozpowszechniania.

Treść oraz forma informacji nie może naruszać przepisów prawa, zasad współżycia społecznego oraz dobrych obyczajów. Za pomocą serwisu nie można świadczyć usług reklamowych. Zamieszczana informacja powinna być uzupełniona o imię i nazwisko nadawcy oraz dane kontaktowe (np. adres poczty elektronicznej lub numer telefonu. O umieszczeniu informacji lub jej części decydują osoby odpowiedzialne za treści zawarte na stronie internetowej Urzędu Miasta Włocławka. Redagujący mogą też dokonać redakcji zgłoszonej informacji.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij